בחירה נכונה של משטח שיש למטבח

0
3959

משטחי שיש קוורץ למטבח של Ketone

בחירה נכונה של משטח השיש במטבח היא אחת הבחירות החשובות ביותר ויש להקדיש לה לא מעט מחשבה ותשומת לב.
שיש מסוג קוורץ Ketone הוא השיש המוביל והמבוקש ביותר כיום בישראל ולא בכדי – יש לו איכות שונה מסוגים אחרים, אפשרות לעשרות דגמים שונים ומעניינים וכמובן שמשטחי שיש אלה יהיו עמידים וחזקים כך שיישארו איתנים ויחזיקו מעמד גם במשך שנים רבות מספור.
כאשר בוחנים מקרוב את התכונות של משטחי שיש אלה אי אפשר שלא להעדיף אותם על פני משטחי שיש מסוגים אחרים.

קוורץ הוא מינרל טבעי והוא ידוע כמינרל קשה וחזק במיוחד.
רוב משטחי השיש המכילים קוורץ Ketone, למשל עשויים מאחוז גבוה במיוחד של קוורץ על מנת שהתכונות שלו תהיינה אלה שתשלוטנה במשטח השיש כולו.
הקוורץ ידוע כעמיד נגד שריטות, מכות או פגמים, דחייה של לכלוך וכתמים ועמידות גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד, כפי שניתן למצוא ברוב המטבחים הביתיים.
כיום ניתן להשיג את משטחי השיש העשויים קוורץ Ketone במגוון עצום של דגמים כך שכל מי שמשפץ את המטבח ימצא בקלות את המשטח שתואם לדרישות שלו.

משטחי שיש

מה עוד כדאי לדעת אודות משטחי שיש קוורץ?

תכונה חשובה שכדאי לדעת אודות קוורץ Ketone היא שההתקנה שלו ברוב המקרים קלה ומהירה (אך עדיין צריכה להיות מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מתחום השיש ולא בשום צורה אחרת).
מכיוון שמדובר במשטחי שיש קשים, חלקים ועמידים – אין צורך לבצע פעולות תחזוקה שוטפות על מנת לשמור על הברק והיופי של המשטח אלא רק לוודא שהמשטח נשאר נקי משאריות מזון על מנת לשמור על הגיינת המשפחה לבל יצטברו על גבי השיש מפגעים תברואתיים כאלה ואחרים.

תכונה נוספת שכדאי להכיר אודות משטחי שיש קוורץ Ketone היא הדחיסות של המשטחים.
אין בועות אוויר רבות בשכבות הפנימיות של משטח השיש – מה שמביא אותו להיות קשה במיוחד ובעצם בלתי שביר. כאשר עושים שימוש ביתי וממוצע במשטח – אין סיבה לשקול להחליף אותו וגם לאחר שנים רבות של שימוש הוא יישאר יפה, מעוצב, מבריק ובעל מראה חדש.

למידע נוסף משטחי שיש קוורץ – לחצו כאן

SHARE
Previous articleצמחי מרפא
Next articleבניית אתר