שמאי מקרקעין חיפה

0
2995
שמאי מקרקעין חיפה
שמאי מקרקעין חיפה

שמאי מקרקעין חיפה – האם לעשות ביטוח לבית שלי?

כאשר אנחנו לקוחים משכנתא לבית שלנו אחד הדברים שאנו מחויבים לעשות הוא ביטוח לבית שלנו. הבנק רוצה להבטיח כי אם משהו קורה לבית שלנו הרי שהביטוח יכסה את הנזק וכך נוכל להמשיך ולשלם את המשכנתא. אך מה קורה כאשר המשכנתא שלנו נגמרת? רוב האנשים בוחרים שלא לחדש את הביטוח שלהם והם בוחרים לא לבטח את הבית שלהם. השאלה האם לעשות ביטוח נוגעת לשאלה האם אתם אוהבי סיכון או שונאים שלו. אם אתם שונאי סיכון הרי שכדאי לכם לעשות ביטוח ולא להסתכן שמא משהו יקרה לבית שלכם. כמובן שעלינו לזכור כי הבית שלנו הוא הרכוש החשוב ביותר וגם היקר ביותר ומכיוון שלרובנו אין את האמצעים לבנות אותו מחדש במקרה שהוא ייהרס כדאי לשקול ברצינות לעשות ביטוח לבית. כמובן שבמקרה של הרס הבית הביטוח ייכנס לתוקף ואז יבוא מומחה מקרקעין וייתן הערכת שווי לנזק שנגרם לבית שלנו. על כן אין ספק כי הביטוח הוא חשוב ביותר והוא יכול לעזור לכם במידה ניכרת ולהציל את חייכם.

שמאי מקרקעין חיפה – מדוע לא תמיד לסמוך על ההערכה של חברת הביטוח?

אך שימו לב אם עשיתם ביטוח וקרה לכם נזק לבית לא תמיד כדאי לסמוך על ההמלצה של חברת הביטוח וכדאי פעמים רבות להזמין שמאי מקרקעין חיפה מטעמכם אשר ייתן הערכת שווי משלו לנזקים. זוהי זכותכם המלאה להזמין שמאי מטעמכם וכדאי מאוד לנצל אותה. ההפרשים בין הערכות השווי של השמאים יכולים להסתכם באלפי ₪ ועל כן זה משתלם מאוד להזמין שמאי מטעמכם ולא להסתמך אך ורק על השמאי של חברת הביטוח. זכרו כי השמאי של חברת הביטוח אינו חף מאינטרסים ולרוב הוא קשור בהסכם עם חברת הביטוח ולכן יכול להיות שלעתים הוא ייתן הערכת שווי נמוכה מדי ועל כן כל כך כדאי להזמין הערכה של שמאי מטעמכם. חברת חוליות תשמח לעמוד לרשותכם בהערכה של כל נזק ואנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה.

שמאי מקרקעין חיפה – הזמינו רק מחברת חוליות

שמאי מקרקעין בחיפה ובכלל באזור הצפון היא המומחיות של חברת חוליות. בין אם מדובר על הערכת שווי לנזק שנגרם לבית שלכם או לעסק שלכם או על היטל השבחה או שמאות חקלאות חברת חוליות תעשה את העבודה הטובה ביותר שיש. פנו אל חברת חוליות וקראו עלינו עוד באתר האינטרנט שלנו ואנו מבטיחים לכם כי תקבלו את השירות האיכותי ביותר שיש.