שיווק רעפים

0
3161

רעפים מכל הסוגים כולל מחרס ומבטון, אפשר לרכוש באולם התצוגה שלנו. אנו מייבאים ומשווקים סוגים רבים של רעפים, חרס, פולי קרבונט, בטון, פלדה, צפחה, ושינגלס אנשי המקצוע שלנו ישמחו להתאים עבורכם את הרעף המתאים ביותר לבית ולסביבתו, מבחינת החומר ממנו הרעף עשוי, משקלו, שיטת ההתקנה שלו, צבעיו ומרקמו.
בנוסף לכך, אנו מייבאים ומשווקים סוגים רבים של עץ לסוגיו השונים, למטרות נגרות שונות כמו בנית פרגולות ועוד.
רעף צפחה
רעפי הצפחה, עשויים מסלעי צפחה המצויים בנגב ובמקומות נוספים בעולם. הייחוד של סלע צפחה הוא בעובדה שהמינרלים בו מסודרים שכבות שכבות לאחר תהליך ההתכה. כדי ליצור רעפים חותכים את הסלע על פי חלוקתו.
רעפי הצפחה עמידים כל תנאי מזג באוויר, הן בחום והן בגשם ובקור. הם סופגים חלק מהגשמים אך זה לא פוגם באיכות המוצר. לאור התהליך בטבע כמחצב, סלע הצפחה מגיעה במגוון של צבעים ב ססגוניים וייחודיים.
רעפים מ-בטון
רעפים אלו מיוצרים על ידי יציקת בטון דחוס לשבלונה. הכמות הגדולה של הבטון יוצרת מוצר חזק מאד עמיד מפני כל מזג אוויר, חום, קור וגשמים.
לאור חוזקו, הרעף מבטון מחזיק מעמד שנים רבות על הגג, הוא מוצע למכירה במגוון רחב של צבעים, יש להביא בחשבון שעם השנים, הצבע מתבהר במעט או דוהה מקרני השמש החזקות.
רעפים מ-חרס
ייצור רעפים אלה מתבצע בתהליך שריפת חרסית בתנור. עקב הבעירה, כל הלחות יוצאת מהחול וכך קיבלנו חומר גלם עמיד במיוחד. בשלב השני, של הייצור הופך חומר זה לצבע אדום.
הרעפים הללו, מחזיקים מעמד בכל מזג אויר, אינם מושפעים מהחום הכבד או מהגשמים הסוערים אינם סופגים מי גשמים וצבעם נותר כמות שהוא ללא שינוי. העמידות של החומר מחזיקה עשרות שנים.
רעפי – שינגלס
רעפי השינגלס מיוצרים מתערובת חומר ביטומני המונחים על גבי לוחות ייחודיות.
לעומת רעפי הבטון ורפי החרס, חומר זה הוא קל הרבה יותר ולכן מתאים בעיקר לשיפועים נמוכים שבהם עדיף להתקין פריטים קלים..
רעף פלדה
רעפי פלדה עשויים מפלדה מגולוונת. לאחר הייצור, הרעפים נצבעים בתהליך מיוחד. בשלב הבא מצפים את חלקו העליון בלבד של הרעף בסגסוגת ששמה אגרגטים, כדי למנוע את רעש הגשם המטפטף על רעפי הפלדה בחורף.
מכיוון שהרעפים הללו עשויים מפלדה הם עמידים ולא נשברים. הם נוחים מאד לשימוש ולכן תהליך התקנתם על הגג הוא מהיר יחסית והם מתאימים לכל זוויות השיפועים על הגג.