משטחי קווארץ

0
3347

משטחי קווארץ בנויים מהמינרל קווארץ שהוא אחד המינרלים הנפוצים בתבל. הייחוד שלו הוא חוזקו הרב ולכן משטחי הקווארץ הבנויים ממנו הם חזקים, ועמידים באופן מיוחד, גם שינויים קיצוניים במזג אויר לא ישפיעו על אחידות החומר ולא ייצרו בו סדקים.

גם ניקיון של משטח הקווארץ הוא עבודה קלה, כל חומר ניקוי הקיים מתאים לו, הוא ינקה ויבריק את המשטח במהירות, לא יותיר עליו כתמים או כל סימן אחר.

המרקם החיצוני של מינרל זה הוא יפה מאד אפשר להשיג את משטחי הקווארץ בשישים גוונים שונים, קשת רחבה מאד של צבעים שאינה קיימת במשטחים הבנויים מחומרים אחרים. , ייחודיות זו העניקה לו את כתר המשטח הפופולרי ביותר בקרב אדריכלים ומעצבי פנים הממליצים עליו ללקוחותיהם הבונים מטבח חדש או משפצים מטבח קיים.

המגוון הרחב של הצבעים, בהירים כהים, וכל הספקטרום שביניהם, מאפשר למתכננים ביצועים מרהיבים ומאד יצירתיים, ולכן משטח הקווארץ אהוב על מתכנני הבתים בכלל ועל מתכנני המטבחים בפרט הרואים כל מטבח כהתגשמות החלומות היצירתיים שלהם. הם זורמים עם הדרישות והצרכים של בני הבית ונותנים את הטאץ’ הייחודי שלהם בעיצוב.

משחקי הצבע, יצרו מטבחים בכמה צבעים וגוונים. לדוגמה משטח לבן בחלק הממוקם מעל ארונות המטבח בבית, משטח צבעוני על האי הממוקם במרכז המטבח ומשטח צבעוני אחר במשטח הכולל את הכיריים ואת תנור האפייה.

הקפיצות הללו של הצבעים השונים המשתלבים יפה מאד יחד יצרו מטבחים מאד מיוחדים. המטבח הפך לסמל יופי והוא מהווה קודם כול דוגמה לנראות נהדרת ולעיצוב ייחודי, לעיני כל המבקרים בבית.

בשנים האחרונות מקדישים בני הבית שעות רבות לבישול ואפיה הן לבני הבית והן לאירוח ולכן המטבח היפהפה בהחלט עושה חשק להישאר בו שעות ארוכות, ליהנות מהפונקציונליות שלו ומהאפשרויות הרבות לעבודה נעימה.

גם אדריכלי בתי מלון, מסעדות ובתי הקפה ברחבי הארץ גילו את יתרונותיו הרבים של משטחי הקווארץ ולכן הם ממליצים עליו בכל פה. אפשר לראות משטחי קווארץ המותקנים במאות בתי עסק בכל הארץ, העוסקים בייצור מזון כמו חברות קייטרינג, בשוק המוסדי, בקיבוצים, בבתי מלון, בצימרים, במסעדות ובבתי קפה.

האדריכלים גילו כי משטחי קווארץ אידאלים גם לעיצוב  חדרי אמבטיה. האפשרויות הרבות של המשחק בצבעים השונים קסמו להם והם תכננו חדרי אמבטיה רבים המשלבים את המשטחים הללו כדלפקים, ככיורים, לחיפוי חדרי האמבטיה ולציפוי האריחים, הן ללקוחות פרטיים והן במקומות ציבוריים רבים ברחבי הארץ.