פרסום בקול ישראל

0
2796
פרסום בקול ישראל
פרסום בקול ישראל

פרסום בקול ישראל – כאשר קהל הלקוחות שלכם הוא מבוגר

פרסום הוא דבר חשוב ביותר לכל חברה וזאת עקב העובדה כי זאת ההזדמנות של החברה להיחשף ללקוחות חדשים ולמכור את המוצר שלה בצורה טובה יותר. אך שימו לב גם פרסום צריך לבצע בצורה חכמה ומתוך מחשבה עמוקה. פרסום נכון צריך להתאים לקהל היעד שלכם ולדבר אליו בגובה העיניים. כך לדוגמא אם קהל היעד שלכם הוא בני נוער הרי שכדאי לכם לשקול בשיא הרצינות לפרסם בערוץ 24. לעומת זאת אם אתם מעוניינים לפנות אל ציבור נרחב של לקוחות הרי שהכי כדאי לכם לפרסם בערוץ 2. היה וקהל הלקוחות שלכם הוא אנשים מבוגרים מעל גילאי 40 המקום הנכון לפרסום בשבילכם הוא קול ישראל. פרסום בקול ישראל מדבר אל אנשים בגילאים מבוגרים מכיוון שלרוב הם אלה ששומעים את התחנה הזאת. על כן פילוח נכון של השוק שבו תגיעו למסקנה כי קהל הלקוחות שלכם הוא אנשים מבוגרים שלכם יוביל אתכם לרעיון כי פרסום בקול ישראל הוא הפלטפורמה הטובה ביותר בשבילכם. באמצעות קול ישראל ניתן להגיע למאות אלפי אנשים ומדובר בדבר בעל ערך עצום.

פרסום בקול ישראל – התאימו את הפרסומת לפלטפורמה

אם החלטתם לבצע פרסום בקול ישראל עליכם לקחת בחשבון מספר דברים. אך נראה כי הדבר החשוב ביותר שעליו אתם צריכים לתת את הדעת הוא העובדה כי הפרסומת שלכם צריכה להיות מותאמת לפלטפורמה שלכם. ככל שהפרסומת תהיה יותר מותאמת לפלטפורמה כך אתם תגיעו לתוצאות יותר איכותיות. בגלל זה חשוב מאוד להבין כי יש להפיק פרסומת אחת לטלוויזיה ופרסומת אחת לרדיו, ברגע שההבנה הזאת תחלחל אתם תגיעו לתוצאות הרבה יותר טובות במסע הפרסום שלכם. התאמת הפרסומת לפלטפורמה שלכם היא משמעותית ביותר ועליכם לעשות זאת ברצינות ולהשקיע בכך מחשבה עמוקה.

פרסום בקול ישראל – גם את זה אנחנו מבצעים בגאיה זוהר

גאיה זוהר היא חברת הפרסום המובילה בישראל בפער ניכר אל מול מתחרותיה. אצל גאיה זוהר אתם הולכים לקבל יחס וליווי אישי לכל אורך הקמפיין ולהיות מלווים על ידי אנשי המקצוע המובילים בתחומם. כל פעולה של גאיה זוהר נעשית מתוך מחשבה עמוקה ותוך דגש עצום על איכות הפרסומת. אנו מאמינים כי עבודה קשה היא המפתח להצלחה ועל כן משקיעים המון בהפקת הפרסומת שלכם. אנו נעשה הכול בכדי להבטיח כי הפרסומת שלכם תהיה המעניינת ביותר והיפה ביותר. כנסו לאתר האינטרנט של גאיה זוהר ותלמדו עוד על החברה ועל יכולותיה.