שואב אבק מרכזי המלצות

0
1251
שואב אבק מרכזי המלצות

מה הינו שואב אבק מרכזי המלצות?

שואב אבק מרכזי המלצות מאפשר לבעלי הדירה לחבר את צינור המערכת לשקע בקיר, השואב בפועל מופעל מהשקע ובדרך כלל מותקן במוסך או במרתף. היניקה מגיעה מיחידת הכוח, הנכם צריכים לחבר את הצינור ולסובב מתג להפעלה שלו. השקעים מותקנים בכל חלקי הדירה ובשל כך כל שעליכם לעשות הינו להזיז את הצינור – לא צריך יותר מתיחת כבל חשמל עד גבולו. הלכלוך והפסולת יישאבו דרך מערכת הסינון ויישפכו למיכל גדול למדי, שלא צריך לרוקן אותו לאחר כל שאיבה של אבק.

למה כדאי לבחון את האופציה של רכישת שואב אבק מרכזי המלצות?

במידה והבית שלכם פחות מאלף מטרים רבועים, שואב אבק מרכזי המלצות לא שווה את ההוצאה הכספית הרבה שלכם. במידה והבית שלכם מאובזר כולו בפרקטים, סביר להניח כי רכישה זאת אינה מומלצת בשבילכם. שואב אבק רגיל מחייב אתכם לגרור את כל שואב האבק בכל פעם שתצטרכו לנקות. לרוב יש מיכל ריק או שקית שצריך לזרוק בתום כל עבודת ניקיון, שאינה בעלת אורך חיים רב. שואב אבק מרכזי מחייב אתכם רק לשלוף צינור, לחבר אותו לשקע בקיר ולהשתמש מתי ואיפה שהנכם צריכים אותו. כל מה שנדרש מכם הוא להשיב את הצינור לאחור בסיום הפעולה.

מדוע מומלץ לקנות שואב אבק מרכזי?

הגורם המרכזי לקניית שואב אבק מרכזי הינו שהוא מעלה לאלתר את ערך הדירה שלכם. התקנה שלו יכולה לעלות לכם הרבה כסף, אבל תקבלו זאת בחזרה, אף במידה ויש לכם אותו כבר הרבה שנים. שואב אבק זה שואב לרוב פי שלוש עד חמש מכוחו של שואב אבק רגיל. שמא תידרשו לשאוב בתדירות נמוכה יותר, בשל הכוח של שואב אבק זה. הנכם צריכים פשוט להעביר את הצינור ממקום למקום תוך כדי שאיבת אבק מבלי לגרור את שואב האבק והכבל שסביבו. שואב אבק מרכזי משמעותו לחיות עם אוויר בריא יותר לריאות שלכם. הלכלוך והפסולת מועברים אל היחידה הראשית, אשר נמצאת במרתף או במוסך במקום לאוויר. בשביל כל מי מבינכם, אשר סובל מאלרגיות או מאסטמה, מדובר ביתרון אדיר.

מה החסרונות של שואב האבק המרכזי?

שואב האבק המרכזי די יקר ולרוב מחייב התקנה מקצועית. צריך להתקין את הצינורות מחוץ לטווח הראייה, לרוב בקירות ומתחת לרצפות. זאת עשויה להיות תוספת יקרה למחיר של השואב. הצינור שלו די ארוך, באופן הזה שעשוי להיות קשה לאחסן אותו.