מחממי מים בגז מחירים

0
1177
מחמם מים בגז

שוק הגז

בשנת 2008 עם החלת רפורמת הגז בישראל, נפתח שוק הגז לתחרות. חברות גז רבות החלו לקבל רישיון לפעול והחלו לתת שירותים שונים. תחרות כדרכה מועילה בעיקר לצרכן, שלפני כן סבל משוק מונופולי וממחירים מופקעים וחוזים חד צדדיים. כעת הצרכן נהנה ממחירים נמוכים יותר ומשירות טוב הרבה יותר. משווקים נוספים נכנסו גם לתחום מחממי המים בגז. הדרישה לפתרון חסכוני ויעיל במקום חימום בחשמל הולך ועולה, תודות למהירות החימום לחסכון במשאבים ובכסף והתרומה לאיכות הסביבה.

מחממי מים בגז

הביקוש למים חמים במהירות, הביא רבים לקנייה של מכשירים לחימום מים בגז. מדובר במוצר שהתקנתו הראשונית יקרה משמעותית על התקנת דוד חשמל והיא נעה בין 2400-3500 ש”ח. כאשר דוד חשמלי יכול לעלות כמה מאות שקלים. 

אך, כאשר בודקים את העלות החודשית הקבועה עלותו של מחמם המים בגז נמוכה מאד לעומת עלות חודשים של צריכת חשמל. הפער נובע בעיקר מהעובדה שלצורך חימום מים בחשמל מחממים את כל המים בדוד מדובר בכמות עצומה שלא תמיד נדרשת לצורך שימוש של מקלחת שתיים. לכן, בטווח הארוך כמובן שחימום מים בגז שווה יותר גם בגלל המחיר וגם בגלל יעילות החימום המהיר. במחממי מים בגז אין הגבלה של המים החמים, הם תמיד שם עם פתיחת ברז המים.

חשוב לדעת

במסגרת המחיר של רכישת מחמם מים בגז כלולים שירותים נוספים מעבר לאספקת הגז עצמו. חברות הגז מבצעות התקנה של מתקני הגז באמצעות מתקין מורשה המקפיד על תקני הבטיחות. ביצוע בדיקות תקינות תקופתיות. ביצוע בדיקות בלאי שונות ואיתור דליפות. 

מחממי מים בגז נחשבים לכדאיים בגלל סיבות רבות, שאת חלקן סקרנו לעיל, כדי לשמור על המוצר ולהאריך את ימיו חשוב להקפיד על תחזוקה של ניקוי אבן כל כמה שנים. בנוסף לכך יש לנהל מעקב אחר תקינות הצינורות החיבורים והשקעים. לצורך שמירה על הבטיחות של בני הבית מתקינים רבים ימליצו על התקנה של גלאי גז לאיתור דליפות. 

כאשר באים לבחור חברת גז חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים. רישיון החברה לשיווק גז, אנשי הצוות מקצועי צריכים לכלול מומחה מתחום ההנדסה וטכנאים מקצועיים שמגיעים עם ניסיון רב ועם אישורים לביצוע פתרונות גז שונים. 

אז רוצים לרכוש מחמם מים בגז מחיר משתלם?! כנסו לקישור לפרטים נוספים

לחזרה לעמוד הבית >>