פתרונות חניה

0
386
פתרונות חניה

פתרונות חניה בישראל מצומצמים מאד.כיום כבר אפשר לאמר כי קיימת מצוקה ממשית של חניה שמחמירה בעיקר בשעות העומס. בשל כך, אנשים רבים מחפשים דרכים יצירתיות כדי להימנע מבזבוז זמן יקר של חיפוש חניה. אך לא תמיד זה מתאפשר ובסופו של דבר הם נדרשים להתפשר על חניה במקום אסור או בחניון יקר מאד. המצוקה ניכרת בעיקר באזור המרכז ובעיר תל אביב. אך ניתן לאפיין ערים רבות נוספות שסובלות מהבעיה. מצוקת החניה מתבטאת באופן משמעותי באזורי מסחר ותעסוקה צפופים בשעות העבודה המקובלות.

 אז מה עושים? ישנם מספר פתרונות שמאפשרים להימנע מהצורך בחיפוש חניה. שימוש בתחבורה ציבורית, שימוש בשירות מוניות וגם האפשרות להיעזר בחבר קרוב או בן משפחה. אך כאשר מדובר באנשי עסקים להם פגישות תכופות הם נדרשים להגיע מהר ובאופן מיידי לכל מקום. במצב כזה, נדרש פתרון יצירתי ופרקטי יותר. לכן, הפיתרון הכי נכון הוא שירותי חניה מותאמים.

מה זה שירותי חניה?

אחד מפתרונות החניה היעילים ביותר הוא שירות חניה או בלועזית שירותי וולה פרקינג. מדובר בשירות המאפשר הגעה ממקום למקום ללא דאגה למציאת חניה בסביבה. כך שמגיעים עם הרכב לפתח המשרד, העסק או האירוע ובכניסה מחכה נהג שלוקח את הרכה לחניון הקרוב. הכניסה למקום נעשית במהירות בלי לצעוד מחניון מרוחק או לבזבז זמן יקר בחיפוש חניה. השירות מתאים במיוחד לאנשי עסקים עסוקים להם כל דקה חשובה. בנוסף השירות מאפשר למארגני אירועים לאפשר לאורחים להגיע למקום האירוע בצורה נוחה ואלגנטית. כך הם מרוויחים אורחים מרוצים וחוויה בלתי נשכחת. השירות מתאים לכנסים, אירועי חברה, השקות, אירועי חלוקת פרסים ועוד.

פתרונות חניה לא רק לעשירון העליון

כאשר הצע החניה הולך וקטן חייבים להתייעל. אם בעבר שירותי חניה היו מתאפשרים רק לבעלי ממון, כיום מדובר בשירות המאפשר התייעלות משמעותית ולכן רבים מאמצים אותו. שירותי חניה לאירוע חשוב מאפשר להגדיל את כמות המשתתפים בו ומאפשר להם להגיע בקלות גם כשמדובר באזור בו קשה למצוא חניה. שירותי חניה מאפשרים גם ליצור תדמית של סגנון ייחודי ומעמד גבוה ולמתג את האירוע כיוקרתי. אנשי עסקים מכל מעמד רוצים לנצל את הזמן המוגבל העומד לרשותם ולא לבזבז אותו על חיפוש חניה. הרי זמן שווה כסף ופספוס עסקה פוטנציאלית תגרור נזק של הרבה כסף. לכן שימוש בפתרונות חניה כדוגמת שירות ואלי פרקינג מאפשר למקסם את הזמן העומד לרשותם.