זיפות גגות

0
302
זיפות גגות

יתרונותיו

זיפות נחשב לאחד מהשיטות הוותיקות והנפוצות ביותר לאיטום גגות.
אומנם ברבות השנים התפתחו שיטות חדשות ומבטיחות לאיטום גגות ולכן, שיטה זו אולי נחשבת למעט מיושנת, אך גם היום נהוג להשתמש בה בלא מעט מקרים – ובמידה ומבצעים אותה בצורה נכונה, היא גם תהווה פתרון איטום איכותי ובעל עמידות גבוהה.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות האיטום באמצעות זפת, יש צורך לבצע את כל שלבי העבודה בצורה מקצועית ואיכותית – החל משלב הכנת התשתית אשר כוללים את ניקיון הגג ומריחה של שכבת יסוד ייעודית, דרך שלב הזיפות עצמו ועד לשלב הסופי של הלבנת הגג.

אז מהם היתרונות של זיפות גגות?

לא סתם זיפות גגות מהווה כשיטת איטום פופולארית אשר נמצאת איתנו כבר שנים רבות.
לזפת יש תכונה אשר מאפשרת לה לחדור אל סדקים בגג ובצורה כזאת, לייצר שכבה אטומה בצורה איכותית וכמעט בלתי חדירה.
מעבר לכך, זיפות גגות מהווה את אחת  משיטות האיטום הזולות ביותר הקיימות – ובנוסף על כך, גם מהלך העבודה יהיה לרוב קצר ופשוט יותר בהשוואה לזה אשר נדרש בשיטות איטום אחרות.

חשיבותה של בחירת חברת זיפות גגות

הליך זיפות גגות מצריך כאמור, רמה מקצועית גבוהה במיוחד – הליך זה אמור לכלול בין היתר שימוש בזפת הנכונה: בין אם זפת קרה ובין אם זפת חמה.
באופן כללי, לאחר מריחת שכבת הזפת, יש צורך לבצע הלבנה – כאשר, ישנם מקרים בהם הליך האיטום יתבצע באמצעות מריחה של שכבת זפת אחת והלבנה והאופציה השנייה היא זיפות באמצעות 2 שכבות כאשר ביניהן תונח מחיצת רשת אינטרגלס.
ככלל, הזפת מהווה כחומר איטום אשר יכול להתאים לכל סוגי הגגות – אבל, בכדי ליהנות מכל יתרונותיה, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן את מהלך העבודה ולהתאים אותו הן למצב הגג והן לתנאיו.
מהסיבה הזאת, יש להקפיד ולבחור בתבונה את החברה אשר תבצע את עבודת הזיפות – כאשר,  יש לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר אוחזת בציוד איכותי ובכוח האדם המקצועי ביותר לביצוע העבודה.

אם גם אתם מבקשים לזפת את הגג ומעוניינים שהעבודה תתבצע בסטנדרטים בלתי מתפשרים, מוזמנים ליצור קשר עם חברת “ראם איטום מבנים”.
החברה אוחזת בניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולם האיטום והזיפות, במהלכן צברה שם ומוניטין כאחת מהחברות המובילות בתחום.
לקבלת מלוא הפרטים הן על החברה והן על שירותיה, מוזמנים ליצור קשר והצוות המקצועי ישמח לעמוד לשירותכם.